Dobbelt bestillinger / Feilmeldinger ved bestilling.
Kjære Online Take-Away bestilling kunder. Vi ber om at vis dere får opp feil melding ved betaling og sjekke epost om dere har mottatt ordre bekreftelse. Denne blir sendt direkte ut når bestillingen er gjennomført og betalingen har gått igjennom.
I salgsbetingelsene står det følgende:
Ordrebekreftelse/e-post kvittering
Når betalingen er gjennomført og ordre godkjent vil du motta bekreftelse per e-post.
Er du som kunde usikker på om ordren gått igjennom? Sjekk "Mine bestillinger" i nettbutikken eller ring oss på 61100250 og spør så du ikke ender opp med å bestille dobbelt.
Vi opplever til tider at dette har skjedd og grunnen kan være at flere faner er oppe og kommunikasjonen mellom nettleseren og vipps ikke funker slik det skal. Så får du opp feil melding og er usikker så sjekk mailen / mine bestillinger i nettbutikken føre du bestiiller igjen.